Wednesday 7 December 2011

iM a Newbieeee =)

Assalamualaikum and HELLO everyone!!!!!!

welcome to the world of blogging to ME!..hehe...dikala kebosanan melanda inilah yg terjadi...intention untuk berblog ( owhhh..tiba2 terigt dkt cool blog..yumss..hehe..ok back to d story) ni dah lama ada tapi x kesampaian n today suddenly dekat office boring teramat tak tau nak buat apa tiba2 teringat untuk create my own blog...yay!=)))))...happy teramat!..niat kesampaian..alhamdulillah!

so first of all let me introduce you.........

  me!!!!=)  
(kecomotan terserlah disini..hehe..)


AND....jeng2 jeng2 jeng2 ( hish...brapa banyak kali jeng2 ntah...hehe)

kesayanganku...buah hatiku...cinta hatiku..(ooopppss over teramat!!)...hehe....my HUBBY!

AND....dis is......

KAMI!!!..me n my hubby long2 time ago...hehe..=)))


so basically dats me + my hubby = KAMI
i will share our LOVE journey in the next...next...next entry ya!!
till then!! assalamualaikum......=))))

6 comments:

Sumaiyyah said...

Welcome to the blogging world, my dear sweet Alia! Saya memang kuat mengomen, jangan menyesal pulak buat blog hehe (I like blogs better than FB)

LutfialiaH said...

tq my dear maiyah =))...insyaAllah tak menyesal punya lah..hehe...nanti i mengomen dkt blog u jgk ok!...miss u sweetieee bun2...hehe..=p

Unknown said...

comelnya aliah gambar u and lutfi!!!!

Cetul^ La La said...

pheewwwiitttttttttt,,,, hehehee,,,comel3!! :)
windu kamoo :)

LutfialiaH said...

pheewwwitttt!!...hehe...CETUL!...saya rindu kamoooo juga...

LutfialiaH said...

nawal dearie..tq sooo much!..=)

Post a Comment