Saturday 10 December 2011

exploring d new PLANET =O

Assalamualaikum and HELLO everyone!!!!!!

its already 12.52 a.m.but im soooooo excited and in fact soooo eager to update my blog since ive found a new planet yo!....so lets check it out d planet.....MEEEEEOWWWW!!

TADAAAAAA!!!!


its a COFFEE PLANET =)
location: Lamanseri Business Park, section 13, Shah Alam

well, it is a good place to hang out  with your family and friends while enjoying the food  and drinks there...

SO, inilah makhluk pertama yang dijumpai disana....


ok tipu je...actually, dis is my lil brother yang paling kusayangi =)


my daddy waiting patiently for his espresso single shot 


 dis is my mummy yg sgt la camera shy shy cat gitu...


i LOVE the caption ( WANT.LOVE.SHARE THE BUZZ)


my daddy punya espresso...dalam pic ni cawan tu nampak agak besar but in real life sebesar ibu jari kaki sahaja..hehe..tak2..tapi memang kecik la...sesuai dgn nama dia espresso single shot... sebab sayang sgt nak minum, my daddy siap guna straw vitagen lagi..hehe..ok jgn percaya..=p


me n my caramel latte frappe...yums!!!..terus segar bugar sampai sekarang..hehe

SO, whenever u feel like having espresso or ice blended or hot chocolate or anything related to coffeeee, dont forget to drop by at this COFFEE PLANET ya!

i guess dats all for now...

before zzzzzzzzzzzzz...jangan lupa baca doa sebelum tido tau...



till we meet again darlings!
Assalamualaikum!=)

2 comments:

Sumaiyyah said...

(Nampaknya saya bakal jadi your rgular 'pengomen' hehe. Maklumla xde keje)

Take me! Take me! I don't drink coffee but I'd settle for some hot chocolate, hehe. Jgn lupe hapdet pasal Singapore trip nanti...

LutfialiaH said...

JOM!!..dtg shah alam dulu n i will take u there...im not a coffee lover tapi saja2 gatai nk try..hehe...maiyah kalau dtg shah alm bgtau k!=)

Post a Comment